21. април 2012.

Šta mi je voda donela?

Vreme nas je odvelo tamo gde je voda. To je ono što mi je voda donela. Vreme brže prolazi samo kada sam sa tobom. Vreme nije moje, niti je moj saveznik. Džepovi puni sećanja ne dozvoljavaju da izbrišem prošlost, a ona se vraća u iznenadnim trenucima. Nikada očekivanim. Zato me samo spusti nežnim rukama, da me odnese voda. Tvoje su ruke moje, produžeci neke moje stvarnosti. Neka se samo čuje prelivanje velikih talasa preko moje usnule duše. Šuštanje kamenja zanemeće tvojom pojavom. Daću ti sve, jer mi te je voda donela. Vodi sam dužna, vodi se i vraćam. To je plata koju plaćam za delić stvarnosti sa tobom. Voda traži svoje, ali mala je to cena. Ostani sa mnom, dok me voda ne odnese, dok me i poslednje kapi slane vode potpuno ne prekriju. Nemoj nikad da me zaboraviš, samo uzmi ono što mi je voda donela. Ljubav.

Нема коментара:

Постави коментар